Prima pagină > Blogosfera > Leapşa de la Danz3l

Leapşa de la Danz3l

Duminică 15 Februarie, 2009 Lasă un comentariu Go to comments

Am primit leapşa de la Danz3l şi o dau mai departe la HD, Claudica, Darius cel Tulbure, Roxana Radu, Andi Popescu. Restul aţi primit deja. 🙂

Sunt fericit. Am terminat sesiunea şi ăia de la Domo m-au sunat că au primit telefonul pe care l-am comandat.
Aş vrea să am mai mult timp liber.
Păstrez aproape orice.
Mi-aş dori să călătoresc şi să fac meseria care îmi place.
Nu îmi place să stau mult la serviciu şi să-mi dirijeze alţii viaţa.
Mă tem de proşti şi de perfizi.
Aud mereu manele, bormaşini, aparate de aer condiţionat, alarme, claxoane şi cocalari nesimţiţi.
Îmi pare rău că nu sunt nemuritor şi nu pot călători în timp.
Îmi plac gadget-urile electronice şi tipele mişto.
Nu sunt ipocrit, vicios şi pupincurist.
Cânt când îmi vine.
Niciodată n-am suferit femeile posesive, cicălitoare şi PROŞTIII!
Rar nu sunt la calculator.
Plâng foarte rar.
Nu sunt mulţumit de oamenii din jurul meu.
Nu îmi place să lucrez cu oameni mai proşti şi mai puturoşi ca mine.
Sunt confuz foarte rar.
Am nevoie de timp să-mi rezolv problemele personale.
Ar trebui să nu îmi mai amân atât de mult plăcerile şi distracţia.

Categorii:Blogosfera Etichete:, ,
  1. claudia
    Luni 16 Februarie, 2009 la 2:32 pm

    Am preluat-o,dar habar n-am s-o dau mai departe…s-o ia cine vrea,de buna voie si nesilit de nimeni…multumesc,mi s-a parut distractiv

    • dantanasescu
      Luni 16 Februarie, 2009 la 3:36 pm

      Lepşele astea sunt o metodă de consolidare a comunităţilor virtuale de bloggeri şi de mărire a traficului. Când primeşti o leapşă, atunci când scrii postul, menţionezi şi câteva nume de bloggeri cărora vrei să „le-o dai” mai departe şi pui link la fiecare nume. Aceştia pot fi prieteni care comentează şi au şi ei blog sau persoane din blogroll pe care le cunoşti cât de cât.

      PS: Ar fi bine pentru tine, când comentezi, să pui la user şi adresa blogului, pentru ca cine vrea să poată intra să citească.

  2. danz3l
    Luni 16 Februarie, 2009 la 11:59 pm

    Mie mi se par faine lepsele…printre altele si un mod de a afla mai multe despre blogări ;))

  3. claudia
    Marți 17 Februarie, 2009 la 12:45 pm

    multumesc pentru explicatii.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

