Prima pagină > Fapt divers > Nu mă ard la spavarache

Nu mă ard la spavarache

marți 17 Februarie, 2009 Lasă un comentariu Go to comments

În ultimul timp mi-a crescut părul destul de mult şi am început să arăt ca pe vremuri, când eram un mare „metalist”, fan Iron Maiden şi Mtetallica.

Nu m-am tuns, poate şi de lene, dar şi pentru faptul că e frig şi preţul la frizer s-a cam dublat în ultimele 6 luni. Aşa că am găsit la serviciu un elastic de genul celor folosite la legarea teancurilor de bani şi mi-am făcut o coadă la spate, ca să scap de părul în ochi, care devenea tot mai enervant atunci când lucram la ceva care necesită o concentrare mai deosebită.

În seara asta eram în staţie la tramvai şi aşteptam în frig să vină ceva care să mă ducă acasă. Deodată, aud o voce din dreapta mea: „Ştiţi cumva ce trece pe la Stadionul Naţional de aici? 56, nu?” I-am răspuns fără să mă întorc şi fără să privesc în direcţia vocii: „56 şi 40”. Am observat mai târziu că era un individ nebărbierit cu faţă de boschetar şi obrajii supţi, în genul lui Gică Popescu.

Când în sfârşit a venit tramvaiul, care din întâmplare era 40, m-am urcat, dar personajul dubios care mă întrebase mai devreme despre traseele R.A.T.B, nu s-a urcat şi el, ci a rămas pironit pe trotuar cu capul încremenit într-o parte.

M-am tot gândit, pe drum, de ce dracu’ m-a mai întrebat de tramvaiul ăsta dacă tot nu mergea în direcţia respectivă. Mi s-a mai întâmplat să fiu întrebat aiurea de diverse persoane, care parcă nu au altă treabă decât să deschidă discuţii cu persoane necunoscute, dar acum chiar simţeam nevoia unei explicaţii.

Mi-am dat seama după ceva timp, că uitasem să-mi dezleg părul şi de sub căciulă atârna o coadă de toată frumuseţea. Imbecilul ăla mă văzuse aşa din profil şi crezuse că sunt bulangiu, că o iau la finetti. Pot să jur că nu era homosexual, dar ca toţi frustraţii din ziua de azi ar fi recurs şi la astfel de practici pentru a-şi potoli „poftele scârbavnice”.

Deci vreau să fie foarte clar, eu nu sunt lache, găozar, poponar, nu mă ard la spavarache nici la „ochiu’ maro”. Pe mine mă atrag doar femeile şi nici în cazul ăsta nu mă dau la orice femeie, dacă nu are anumite calităţi. Chiar dacă se întâmplă să am părul mai lung şi să-mi fac coadă asta nu înseamnă că sunt homosexual, aşa cum nici Mel Gibson nu era, în ” Braveheart”, sau Arnold Schwartzenegger, în „Conan barbarul”.

Mă numesc Mel Gibson şi nu sunt poponar

Mă numesc Mel Gibson şi nu sunt poponar!

  1. miercuri 18 Februarie, 2009 la 2:14 am

    Now this is what I call an official statement!😆

  2. alexbadea
    miercuri 18 Februarie, 2009 la 3:47 pm

    Il cunosc pe Daniel sunt coleg de facultate cu el si va pot spune ca nu se arde pe la SPAVANACHE.
    E lesbian, ii plac femeile.

    • dantanasescu
      miercuri 18 Februarie, 2009 la 3:50 pm

      Bey, ce să zic, nici că puteai să o spui mai bine!😆

  3. enervant
    miercuri 25 Martie, 2009 la 11:12 am

    Ha-ha-ha, tu şi Mel Gibson. Păi Mel Gibson arată ca un bărbat adevărat, cu trăsături virile. Iar trăsăturile feţii tale sunt clar de femeie. Deci, ar cam trebui să renunţi la miturile stupide că homosexualii sunt obligatoriu efeminaţi, iar heterosexualii – virili.

    Eu nu arăt efeminat, dar asta nu înseamnă că sunt vaginar, heterast, heterălău sau mai ştiu eu cum se numesc cei care se mândresc că-şi bagă maţul în vagin, şi mai vor să fie decoraţi pentru asta…

    • dantanasescu
      miercuri 25 Martie, 2009 la 11:26 am

      Pentru un homosexual ca tine care face specia umană de ruşine poate contează trăsăturile fizice, dar pentru un bărbat adevărat, sănătos la minte, contează trăsăturile de caracter. Referitor la vaginari, heteraşti, heterălăi, ar trebui să ştii că şi tu te-ai născut dintr-un vagin în care şi-a băgat „maţul” un heterălău, nu dintr-o găoază spurcată de poponar.

  4. enervant
    miercuri 25 Martie, 2009 la 11:12 am

    Erată: feţei, nu feţii.

  5. enervant
    miercuri 25 Martie, 2009 la 12:12 pm

    De altfel, trăăturile feţei le reflectă perfect pe cele de caracter.
    Şi ai face bine să mai scapi de un stereotip. Nu practic sexual anal, nu l-am practicat niciodată – ar fi ca şi cum mi-aş băga scula într-un vagin. Conform unor statistici, heterosexualii sunt mai fixaţi pe anal decât homosexualii…

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

