Prima pagină > Caterincă, Mass-media > Pastila Senso: Autonomie teritorială

Pastila Senso: Autonomie teritorială

Miercuri 18 Februarie, 2009 Lasă un comentariu Go to comments

SensoTv.ro a început să se ţină de pastile. Dar nu oricare, ci pastile umoristice. Tema de azi este „autonomia teritorială”. Sunt şi eu pe acolo, printre personaje. Poate mă recunoaşteţi. 😀

Originalul aici.

  1. Joi 19 Februarie, 2009 la 10:23 am

    Nu stiu daca am inteles ce trebuie fara sonor, da’ mi-a placut cum ai procedat tu 😛 Si cum ramane ala fara hartie! Ma asteptam ca blondu’sa faca in cafetiera aia… 😆

  2. dantanasescu
    Joi 19 Februarie, 2009 la 10:31 am

    Bey, vezi că blondu’ care era la sacou, e şefu’!

  3. Joi 19 Februarie, 2009 la 11:00 am

    Moaaa.. poate nu-mi faci cunostinta cu el ;;)
    Zi-i ca are un fan in plus. Go blondu’ go!

  4. dantanasescu
    Joi 19 Februarie, 2009 la 11:03 am

    Blondu’ e puţin… însurat. Şi are şi un bebe mic.

  5. Joi 19 Februarie, 2009 la 11:17 am

    Eh, atunci sa-i traiasca 🙂 ca fac bebe cu altu’

  6. Vineri 20 Februarie, 2009 la 5:56 pm

    Pfoaaaa… deci alta viata cu sonor 😀
    Deci asa: vreau si eu salata de boeuf. Si m-am prins si de gluma 🙂

    • dantanasescu
      Vineri 20 Februarie, 2009 la 7:14 pm

      Salată de beouf nu mai avem, că a mâncat-o Zoli pe toată. 😆
      Da’ poate mai face şefu’ şi îţi dăm şi ţie că am văzut că te înţelegi bine cu el. 😉

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

