Prima pagină > Fapt divers > Testul cu berea

Testul cu berea


De câţiva ani încoace folosesc un test inventat de mine pe care îl aplic celor din jur, ca să aflu cine este de încredere, cine are caracter şi bun-simţ şi cine nu. Fac asta ca experiment social, ca să mă amuz şi ca să pot elimina din listă, nesimţiţii, neserioşii şi profitorii.

L-am numit „Testul cu berea” pentru că asta e tactica pe care o folosesc. Mai întâi aştept să apară ocazia de a-i face cuiva un serviciu, un mic ajutor pe care mi-l solicită. La sfârşit, ca de obicei, respectivul va debita clişee gen „mulţumesc” sau „rămân dator”. În acest moment îi determin să promită că îmi va face cinste cu o bere. Apoi nu mai revin la acest subiect. Cei care uită, sau se fac că au uitat, sunt trecuţi pe „lista neagră”. Ceilalţi, rămân în continuare pe lista persoanelor onorabile şi de încredere.

Am văzut mai demult, într-un film cu mafioţi, ceva asemănător. Un mare gangster voia să afle care este femeia care merita să-i fie soţie şi pentru asta recurgea şi el la un test, pe care l-aş numi „testul cu portiera”. De fiecare dată când invita o femeie în limuzina sa, o lăsa pe ea să urce întâi apoi mergea pe partea cealaltă a maşinii şi aştepta puţin. Dacă tipa stătea ca nesimţita şi privea prin parbriz aşteptând să urce şi el, relaţia se termina cu o muie scurtă. Dacă însă femeia îi deschidea portiera ajutându-l să se aşeze la volan, atunci ştia că este cea care avea să-i fie nevastă. Acest lucru s-a întâmplat, cu una din ele, dar se pare că această femeie i-a venit de hac până la urmă mafiotului.😆

În cei câţiva ani în care am pus în practică „testul cu berea”, din zecile de persoane testate, doar Shole şi Cristi Tolea, doi foşti colegi de la Senso TV au răspuns pozitiv. Restul, inclusiv toate persoanele de sex feminin „au uitat” de promisiune.

Pe femei le înţeleg, pentru că de mici sunt învăţate să li se ofere diverse lucruri, favoruri şi servicii fără să dea nimic în schimb, dar asta nu înseamnă că nu le trec pe lista neagră.

Cam aşa ceva...

Cam aşa ceva...

  1. Ligia
    joi 26 Februarie, 2009 la 9:06 pm

    Pai acum ca ti-ai divulgat micul secret, o sa-ti fie mai greu sa afli cine este de incredere si cine nu. Dar te descurci tu ca esti baiat destept, vad eu.

  2. dantanasescu
    joi 26 Februarie, 2009 la 9:15 pm

    Cei care vor citi acest articol au fost în mare parte supuşi testului. Cei pe care îi voi cunoaşte în viitor şi voi dori să îi testez, nu cred că vor da prea curând peste blogul meu. Şi oricum chiar dacă vor afla înainte să-i testez, tot eu voi fi în câştig pentru că mă voi umple de bere.😀

  3. vineri 27 Februarie, 2009 la 10:43 am

    Bai Dane eu ti-am promis vreodata bere? Iar cand te-am dus cu masina pana la Hyperion ti-am deschis usa dar din telecomanda ca am inchidere centralizata. Nu am facut asta sa ma iei de nevasta sau de barbat si nici muie nu ne-am dat reciproc. Deci testul cu berea…..e mith busted in cazul meu hahahahaha

    • dantanasescu
      vineri 27 Februarie, 2009 la 11:15 am

      Andrei, testul cu berea nu are nicio conotaţie sexuală. Mafiotul avea testul lui, eu pe al meu. Şi oricum dacă îţi făceam testul trebuia să să te duc eu cu maşina, nu tu.😆

  4. vineri 27 Februarie, 2009 la 1:35 pm

    hahahahah mda nu m-am gandit

  5. Sâmbătă 28 Februarie, 2009 la 6:15 pm

    Bine ca mi-ai zis😀 Pai te invit la o bere. Ma iei cu masina ta, ca sa am ocazia sa-ti deschid portiera de pe dinauntru😉

  6. dantanasescu
    Duminică 1 Martie, 2009 la 4:29 pm

    Ştii cum facem?! Tu invită-mă la bere şi eu te duc acasă cu tramvaiul, că deocamdată nu am maşină. Apoi stau să văd dacă apeşi tu prima pe buton. Şi dacă da, te cer de nevastă!😆

  7. luni 2 Martie, 2009 la 11:19 am

    Butonul ala maaaare si rooosu, pe care scrie STOP?
    UUUUUUU😯 ma intreb ce face butonul daca apas pe el!
    Bun. Te invit, da’ mai la vara. Parol!😉

    • dantanasescu
      luni 2 Martie, 2009 la 2:32 pm

      Nu, ăla e alarma! Butonul negru de deschidere a uşii!

  8. marți 3 Martie, 2009 la 9:46 am

    Prea tarziu… am facut bum cu totii, intr-o ciuperca atomica😆

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

