Prima pagină > Fapt divers > Parfum cu feromoni numai pentru homosexuali

Parfum cu feromoni numai pentru homosexuali


Feromonii sunt substanţe secretate de corpul omenesc, având rolul de a atrage partenerii de sex opus. Există deci feromoni masculini, pentru atragerea femeilor şi feromoni feminini pentru… înnebunirea bărbaţilor.

Dar iată că am primit azi un link către eBay, unde cu numai 34,95 USD puteţi achiziţiona un parfum cu feromoni, care chipurile ar atrage numai homosexualii. Acuma nu ştiu dacă are efect numai pentru homosexuali, sau şi pentru bărbaţii normali. Ar fi grav, pentru că în acest caz, parfumul diabolic s-ar transforma într-un imbatabil instrument de convertire la pederastie.

Naomi? Zoso? Aţi făcut comanda?

Naomi? Zoso? Aţi făcut comanda?

  1. eliza
    Joi 12 martie, 2009 la 9:06 am

    Misto poza, mai ales in conditiile in care se spune despre barba ca este un simbol al masculinitatii.

  2. Joi 12 martie, 2009 la 9:46 am

    Sa ma anunti si pe mine cand gasesi pentru lesbiene 😆

  3. Joi 12 martie, 2009 la 4:31 pm

    Poza era necesara, Dane? 😆

    • dantanasescu
      Joi 12 martie, 2009 la 4:48 pm

      Păi poza este de fapt articolul! 😀

  4. danz3l
    Vineri 13 martie, 2009 la 5:52 pm

    Eu cred ca faza asta cu „parfum cu feromoni” e o chestie care tine de psihic.
    Tre’ sa ai oleaca cu capul ca sa iti placa un asemenea parfum…fie cap de homosexual lesbiana sau hetero. :))
    Ughhh :-&

  5. HD
    Miercuri 18 martie, 2009 la 12:14 am
  6. enervant
    Miercuri 25 martie, 2009 la 11:20 am

    Ce tâmpenie! Să-ţi explic cum funcţionează în cazuzl meu. Cel mai mult mă atrage la un bărbat faţa şi privirea ochilor. Dacă acestea nu-mi plac, fizicul nu mai contează. Poate să aibă muşchi de gimnast şi penis ca un balaur, că tot degeaba. Deci, un bărbat, ca să mă excite, trebuie să aibă obligatoriu trăsături virile, să nu aibă o privire cinică etc. etc. etc.
    Contează bineînţeles şi mirosul, că doar n-o să miros un boschetar, dar nu e elementul principal…

  7. www.parfumcuferomoni.com
    Joi 10 februarie, 2011 la 6:12 pm

    Pentru lesbiene caut si eu. Ar fi super.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un comentariu

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.