Prima pagină > Fapt divers > Fundul care mergea la Fundulea

Fundul care mergea la Fundulea

Sâmbătă 14 Martie, 2009 Lasă un comentariu Go to comments

Astăzi am avut ceea ce se poate numi, o zi împlinită. Adică am realizat tot ce mi-am propus fără nici cea mai mică împotrivire din partea destinului. Am dat un mic tur al Bucureştiului, având mai multe destinaţii precise. Am ajuns chiar într-un loc unde nu mai aveam speranţe să găsesc deschis şi culmea, în ultimele minute, am găsit acolo şi ceea ce căutam.

Aflându-mă în zona Obor, observ înaintea mea o tipă care fusese şi în troleibuz cu mine, mai devreme. Avea un cur mişto, ale cărui forme se zăreau prin blugi. Purta nişte cizme cu un model cam ciudat şi mersul ei era puţin cam aiurea, dar fundul îmi trezea multe fantezii erotice. Chiar îmi dădeam cu presupusul cam cum ar arăta acel fund fără blugii care îl acopereau.

Tocmai când mă gândeam ce să-i spun în caz că procedam la o oarece „agăţare”, văd înaintea noastră nişte microbuze în aşteptare şi tipa, ce surpriză, se urcă într-unul din ele. Asta nu ar fi fost ceva deosebit, dar când m-am uitat ce era afişat pe parbrizul maşinii am răms trăznit. Microbuzul mergea la FUNDULEA!!! Ce ironie! Oare toate femeile din Fundulea au fundul aşa de mişto?!

Fuck my  ass!

Categorii:Fapt divers Etichete:, ,
  1. DeeDee
    Duminică 15 Martie, 2009 la 11:09 am

    Interesanta teorie 😀 …nu pot sa nu ma gandesc la orasul ala din Croatia…

  2. dantanasescu
    Duminică 15 Martie, 2009 la 12:22 pm

    😆 Te-ai gândit foarte bine! Dar ţi-aş recomanda mai degrabă Africa, acolo mergi la sigur.

  3. DeeDee
    Duminică 15 Martie, 2009 la 5:05 pm

    Ooo da 😀
    Africa: acolo unde au barbatii parul negru si cret 😆 (si femeile)

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

