Prima pagină > Internet > A apărut piţipoanca cu borac

A apărut piţipoanca cu borac


Toată lumea, cred, măcar o dată, a dat peste un blog de piţipoance şi cocalari. Este acel gen de blog care urmăreşte succesul rapid şi fără prea mult efort, după o reţetă simplă: adună de pe hi5 sau alte reţele de socializare online tot felul de imagini sau clipuri video, care mai de care mai kitsch-oase şi de prost gust, cu tot felul de fete şi băieţei de mahala ce se „sparg” în figuri, la care adaugă scurte comentarii haioase.

Nu mai este o enigmă pentru nimeni, cum arată şi cum se comportă o piţipoancă sau un cocalar. Dar iată că a apărut o nouă specie din categoria „sunt penibilă şi mă mândresc cu asta”: piţipoanca cu borac. Care borac, biet copilaş nevinovat este obligat să sugă din silicoanele ţoapei în timp ce aceasta se pozează pentru haifaiv.

Fotografiile le-am luat de aici, iar link-ul l-am primit de la cineva. Omul de pe blog spune că să dau mai departe, aşa că asta am făcut.

mama-depravata2

mama-depravata

mama-depreavata3

  1. eponentul rasei
    Sâmbătă 28 Martie, 2009 la 7:18 pm

    cooool! asta da ocupatie!

  2. HD
    luni 30 Martie, 2009 la 6:49 pm

    toate ca toate , boarfa e buna de pula !

  3. Sâmbătă 4 Aprilie, 2009 la 8:31 am

    eu am un tic verbal ” fratie! ” cand am vazut chestia asta, exact ” fratieeeee! ” am zis😐 OMG WTF? chiar asa rau a ajuns Romania ?

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

