Prima pagină > Caterincă, Mass-media > Iepuraşul de Paşti la Senso TV

Iepuraşul de Paşti la Senso TV


Pentru apropiata sărbătoare a Sfintelor Paşti am realizat, cu colegii mei, un mini-serial intitulat sugestiv „Epurii de Pashti”, care reflectă viziunea noastră (originală) asupra Iepuraşului de Paşti care aduce ouă multe şi colorate la băieţi şi mai ales, la fetiţe.

Episodul 1. John Gothic vrea ca toate femeile să spună, „Da, morcovului!”

Episodul 2. Cu mine. Un giggolo cu ouă de ciocolată.

Episodul 3. Ionică, iepurele dependent de… verdeaţă.

Episodul 4. Andrei face playback pe un şlagăr din repertoriul iepuresc. Dar tot mai bun e un „şlagăr” făcut de tine!

Întreg serialul este postat la adresa http://www.sensotv.ro/video/7186/Episodul-I.html

PAŞTE FERICIT!

  1. Marți 14 Aprilie, 2009 la 8:27 am

    eeeeepurele cu slagaru’ e cel mai tare.:)))))

  2. Miercuri 15 Aprilie, 2009 la 6:57 pm

    dai bine pe sticla parca ai fi un fel de john wayne modern !:D:D
    PS. un paste fericit!

  3. dantanasescu
    Miercuri 15 Aprilie, 2009 la 7:13 pm

    Da, un John Wayne cu urechi de măgar! 😆

    Paşte Fericit şi ţie!

  4. Joi 16 Aprilie, 2009 la 6:33 am

    Cel mai simpatic e ala cu iepuras coconas ;)) era melodie din repertoriul meu
    Da’cea mai tare replica e aia cu ouale de ciocolata =D

    Si Paste fericit! 😉

    • dantanasescu
      Joi 16 Aprilie, 2009 la 9:26 am

      Ăla cu ouăle de ciocolată sunt eu! Da’ mai e şi ăla de pe WC! 😆
      Paşte Fericit!

  5. Joi 16 Aprilie, 2009 la 10:34 am

    Mi se paruse mie ca parca-parca… Da’nu eram sigura 🙂 Oricum, te-am pus la status 😀
    Le-am vazut pe toate 😉 Aia cu gogosica a fost preferata mea.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

