Prima pagină > Monden, Muzică > Dedicaţie pentru piţipoancele din showbiz-ul românesc

Dedicaţie pentru piţipoancele din showbiz-ul românesc

Duminică 19 Aprilie, 2009 Lasă un comentariu Go to comments

Pentru piţipoancele venite de pe „centurile” României şi transformate în vedete de televiziuni de căcat gen OTV, dar şi pentru piţipoancele care sug pula în speranţa că vor ajunge ca cele dintâi.

Sylvie –  Poale-n brâu

  1. Luni 20 Aprilie, 2009 la 6:58 pm

    Angajati la Senso, sa apar si eu cu blondu’n vreo reclama? Sau mai bine… serial! Cea mai tare telenovea de la Marimar incoa’
    Nu de alta, da’ tocmai imi umblu la CV si impart 😀
    Scrisoare de intentie: am absolvit un curs de modele, am castigat tip top minitop si am 14 pisici.

    • dantanasescu
      Luni 20 Aprilie, 2009 la 7:17 pm

      Hahaha! Eşti tare funny! Ţi-am mai zis că blondu’ e însurat şi are bebe! Plus de asta, noi lucrăm acolo pe sistem 3 în 1: adică şi editori şi tehnicieni şi actori. Aşa că nu angajăm special actori pentru producţii de acest gen. Dar ai putea sa faci voluntariat. 😆

  2. Luni 20 Aprilie, 2009 la 7:21 pm

    ha ha ha …marfa.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

