Prima pagină > Fapt divers > Informaţii despre cutremur

Informaţii despre cutremur

Sâmbătă 25 Aprilie, 2009 Lasă un comentariu Go to comments

În această seară a avut loc un cutremur cu epicentrul în Vrancea, la adâncimea de 120 de kilometri, cu magnitudinea 5,3 grade pe scara Richter. Cutremurul s-a resimţit şi la Bucuresti cu magnitudinea de 4 grade pe scara Mercalli, iar în zona epicentrală cu 5 grade pe scara Mercalli. Seismul a durat în jur de 3 minute, ca amplitudine maximă pe seismograf.

Sursa: Ziua.ro

Spre dezamăgirea mea, câinele pe care îl posed, nu a presimţit cutremurul, lătrând doar în timpul zgâlţâielii şi puţin timp după aceea. De asemenea nu am observat să se fi blocat reţeaua Orange după acest eveniment.

Gheorghe Mărmureanu a dat asigurări că niciun cutremur important nu va avea loc în România în următoarea perioadă.

Informaţii despre acest cutremur şi despre cele mai recente cutremure de pe glob găsiţi la aceste adrese:

Institutul Român de Seismologie Aplicată

U.S. Geological Survey Earthquake Hazards Program

European-Mediterranean Seismological Centre

Nea Istrate, mata ce părere ai?

  1. Duminică 26 Aprilie, 2009 la 7:31 am

    Cosmoteul nu a prea avut semnal, iar Vodafonu’ chiar deloc. Orangeu’ era descarcat, intr-o geanta.
    S-a simtit cutremurul si la Giurgiu, numai ca mult mai slab. Mama credea ca eu zgaltai masa. Dar si eu credeam acelasi lucru 😆

  2. Duminică 26 Aprilie, 2009 la 4:25 pm

    Deci, să înţeleg că ai trei telefoane?!!! 😆

  3. Duminică 26 Aprilie, 2009 la 6:41 pm

    Si eu am prezis cutremuru da eu am zis ca o sa fie pe Antena 1.

  4. Marți 28 Aprilie, 2009 la 1:05 pm

    Am doar doua, dintre care Orangeu’l tineam numai ca sa vorbesc cu Danzelu’ 😛
    …vodafonu’i al lu’mama 😉

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

