Prima pagină > Fapt divers, Foto > Unu (1) Mai Românesc

Unu (1) Mai Românesc


Ştiţi bancul cu 1 Mai? Unu’ mai prostănac ca Geoană nu e!!! 😆

Am fost astăzi în parcul Izvor la sărbătoarea muncitorească organizată de PSD, sub egida „Unu Mai românesc”. Adică sărbătoarea tradiţională a îndopatului cu mici şi bere.

Nu m-am dus să mă ghiftuiesc, ci doar să fac nişte fotografii. De mâncat şi băut oricum nu aveam mari şanse, pentru că, deşi erau nenumărate grătare şi tonete cu bere, acestea făceau cu greu faţă asaltului alegătorilor înfometaţi şi însetaţi.

Am înnotat ceva vreme prin fumul gros care învăluia întreaga zonă, încercând să surprind câteva momente semnificative, dar nu am rezistat prea mult. Mai precis, ochii şi plămânii mei nu au rezistat.

Am putut admira o tradiţională bătaie „la coadă la mici”, aşa cum se obişnuieşte la astfel de evenimente. Jandarmii au ţinut situaţia sub control  evitând astfel ca toneta cu bere să cadă peste biata vânzătoare care împingea cu disperare în ea încercând să ţină piept mulţimii turbate.

Am putut să-mi fac o părere şi despre electoratul PSD: foarte mulţi ţigani, pensionari, oameni amărâţi aduşi acolo de foame şi ceva tineri care veniseră mai mult pentru programul muzical decât pentru bere şi mititei la grătar.

Cât am stat pe acolo a cântat Smiley, care avea o trupă de acompaniament şmecheră, stil rock. La un moment dat au început să se rupă în figuri cu AC/DC, tema din „Tânăr şi neliniştit” sau „Marşul nupţial”. Au mai cântat Pepe, nelipsit la astfel de manifestări şi Irina Popa, câştigătoarea festivalului „Mamaia 2008”. Tipa avea voce, dar urla cam tare şi la sonorizarea pe care o aveau mă cam dureau urechile.

Astea sunt o parte din fotografii:

  1. Vineri 1 Mai, 2009 la 9:46 pm

    buna de agatat.as fi invitat-o la o portie de mititei

    • dantanasescu
      Vineri 1 Mai, 2009 la 9:55 pm

      Nu cred că se gândea la mititei, era dusă în alte lumi! Poate ar fi vrut ceva mai mare şi mai gros… 😆

      • Vineri 1 Mai, 2009 la 11:38 pm

        trebuie sa manance ceva ca sa faca fata la ceva mai mare si mai gros.si daca nu-i destul de mare si de gros chem un prieten sau doi si tot dovedesc

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

