Prima pagină > Caterincă, Fapt divers, Muzică > Borat vs. Eminem. Glume de prost gust

Borat vs. Eminem. Glume de prost gust


În ultimul timp serviciul m-a stors efectiv de energie. Am intrat fără speranţă de scăpare în ciclul birou-pat, în care se zbat corporatiştii disperaţi cu n-şpe credite (cu toate că eu nu sunt). Plus de asta am intrat în sesiune, am de făcut proiecte, am examene şi mi-am mai nenorocit şi mâna stângă, încercând să sparg o bucată de BCA la serviciu în timp ce deliram că sunt Chuck Norris.

Aşa că acum fac un mare efort să scriu, cu o mână şi jumătate şi cu ochii lipiţi de somn.

Mă enervează un videoclip care face senzaţie printre indivizii care se plictisesc la serviciu şi se delectează cu tot felul de tâmpenii de pe Youtube. Este vorba despre incidentul de la MTV Movie Awards 2009, în care Sasha Baron Cohen, interpretul personajului Borat, îşi face intrarea în chip de înger homosexual şi aterizează direct în capul lui Eminem punându-i curul pe faţă ca să fie aşa, mai gay.

Unii spun că a fost o eroare tehnică, alţii că a fost o farsă sau o chestie regizată, pentru audienţă. Părerea mea este că a fost un aranjament, o făcătură de prost gust în genul celor de la OTV, Antena1 sau Pro TV, unde persoanje ca Nikita, Oana Zăvoranu, Sexy Brăileanca sau alde Ogică se dau în spectacol pentru a face audienţă.

Aşa că şi la ei e ca la noi! Să nu ne mai turnăm atâta cenuşă în cap că avem cele mai imbecile televiziuni, pentru că peste tot e la fel!

borat si eminem

Videoclipul l-au şters ăştia de pe Youtube, aşa că nu am putut să-l mai pun aici. Dar sunt sigur că l-aţi văzut.😀

Update: A găsit o versiune a filmuleţului pe Youtube. Sper să nu o şteargă prea curând!

  1. joi 4 Iunie, 2009 la 8:36 am

    n-am vazut faza, dar misto picioare… credeam ca e tipa😀

  2. dantanasescu
    joi 4 Iunie, 2009 la 6:46 pm

    Ooo DeeDee, chiar nu mai ştiam ce e cu tine! Nu mai eşti nici pe Twitter… Uite am găsit special pentru tine o versiune a filmuleţului făcăturii de la MTV Movie Awards 2009!

  3. sâmbătă 6 Iunie, 2009 la 10:18 pm

    Salut, daca esti interesat/a de un schimb de link cu http://kaloo.info , astept raspunsul tau! O zi buna!

    • dantanasescu
      sâmbătă 13 Iunie, 2009 la 7:30 pm

      @kaLoo Nu prea mă încântă metodele de promovare de acest gen, dar cred că nu am nimic de pierdut, aşa că spune-mi cum procedăm!🙂

  4. danz3l
    luni 8 Iunie, 2009 la 9:56 am

    Pe de-o parte Eminem si-a luat-o-n bot…prea ironizeaza el pe toata lumea. Ma bucur deci…cu toate ca Borat e scarbos :))

    • dantanasescu
      sâmbătă 13 Iunie, 2009 la 7:28 pm

      Am auzit că Eminem fusese anunţat dinainte de toată chestia. Aşa că e o mare făcătură, că le-o fi foame şi lor!

  1. sâmbătă 8 August, 2009 la 8:41 pm

Lasă un răspuns

