Prima pagină > Fapt divers > Examene cu peripeţii şi acte pierdute

Examene cu peripeţii şi acte pierdute


Astăzi am susţinut două examene, cele mai grele şi mai oribile din această sesiune: „Genurile publicistice radio” şi „Producţia emisiunilor de televiziune”. A fost greu pentru că materialul era destul de amplu şi greu de parcurs, iar subiectele au fost exact cele la care nu mă aşteptam.

Şi asta nu a fost tot, pentru că, din cauză că m-a cam lăsat vederea (trebuie să-mi fac ochelari), nu prea am văzut ce scriu şi a ieşit o varză. Cred că nici eu nu aş înţelege să citesc ce am scris.

Iar ca probă practică am avut de formulat nişte întrebări pentru un interviu şi enunţul unei relatări radiofonice pentru intervalul orar 18:00 – 19:00, de la un eveniment la care am participat. Am avut proasta inspiraţie să aleg un eveniment la care chiar am participat, dar ca fotoreporter amator şi prin urmare nu prea am reţinut nume şi date importante de la acea manifestare. Deci a ieşit varza. Sper să trec!

A existat şi o parte pozitivă, aceea că am terminat cam cu 2 ore mai devreme decât anticipasem. Şi cum ieşeam eu aşa cu entuziasm de la facultate, m-a pocnit o căldura mare pe stradă. Prin urmare m-am grăbit spre casă.

Dar ce să vezi, când cobor mă trezesc că nu am portofelul cu actele la mine!!! Aşa că m-am întors rapid să-l caut în sala de examen, disperat, pentru că acolo aveam şi abonamentul R.A.T.B. fără de care ar fi fost cam dificil să ajung mâine la serviciu.

Ajuns din nou la facultate, cu limba scoasă din cauza căldurii şi a alergăturii, aflu cu stupoare că portofelul cu acte a fost luat de colega care a stat lângă mine, colegă pe care o cunosc doar din vedere, deci nu ştiu cum o cheamă ce telefon are, adresă de e-mail etc.

Normal că am făcut crize de isterie, nemaiţinând cont de faptul că profa se afla încă în sala de examen, iar cei câţiva care încă mai scriau începuseră să vocifereze.

Am aflat de pe grupul de discuţii al facultăţii la cine erau actele, culmea la o colegă pe care o cunosc şi care locuieşte chiar lângă mine. Le-am recuperat cu puţin timp în urmă, dar din păcate am pierdut şi cele două ore pe care le câştigasem pe ziua de azi, plecând mai devreme de la examene.

I-am promis colegei că îi fac cinste după sesiune. Acuma mă apuc de proiecte şi referate că nu am terminat. 😦

  1. danz3l
    Luni 8 Iunie, 2009 la 9:59 am

    Naspa! Spor la referate si proiecte 😉

  2. claudia
    Joi 11 Iunie, 2009 la 7:23 am

    bafta in sesiune!ce face stresul asta asociat cu multa caldura…!

  3. Ligia
    Luni 22 Iunie, 2009 la 4:03 pm

    Ai mai ca nu au vociferat chiar toti!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

