Prima pagină > Fapt divers, Foto > Bookfest 2009

Bookfest 2009


Am dat o fugă pe la Bookfest 2009, astăzi fiind ultima zi. Este prima oară când mă duc, mai precis când reuşesc să ajung, încurajat fiind şi de faptul că anul acesta intrarea a fost liberă.

Am reuşit să găsesc intrarea în complexul Romexpo destul de greu, pentru că este mascată de un imens şantier unde se construiesc două „turnuri gemene”, ce amintesc de cele de la New York, demolate la 11 septembrie 2001, cu oameni cu tot. Poate din cauza asta au lăsat şi intrarea liberă, ca să nu rămână fără vizitatori.🙂

În spaţiul din faţa aleii ce duce spre pavilionul central se vedeau numeroase urme de pneuri de la „drifturile” pe care băieţii şmecheri le fac aici în timpul nopţii.

Evenimentul nu mi s-a părut cine ştie ce. Aveai impresia că te afli într-o librărie ceva mai mare. Aceleaşi cărţi le puteai găsi oriunde în altă parte, cu excepţia poate a reducerilor de preţ care erau între 20% şi 50%. M-am învârtit de câteva ori pe acolo, dar nu am putut găsi toate editurile care mă interesau. Un lucru evident a fost că lumea pleca acolo cu sacoşe burduşite cu cărţi, semn că românii nu sunt chiar un popor de tâmpiţi.

Am intrat şi într-o sală unde îşi susţinea recitalul o formaţie numită „Grimus„. Nu ştiu prea multe despre această trupă pentru că nu mă interesează foarte tare muzica rock a puştilor de azi. Toţi cântă în engleză, se îmbracă cam la fel, arată cam la fel şi cântă cam la fel, imitând nişte formaţii britanice.

Tipii ăştia au fost simpatici pentru că, după ce chitaristul a cântat două măsuri s-a oprit şi a spus: „Scuze, am greşit, o luăm de la capăt!„. Iar după o piesă mai lentă, cântată „unplugged”, solistul vocal a spus în încheiere: „Vă mulţumim pentru răbdare!”😆

Aş mai fi stat să îi ascult dar nu prea mai aveam timp şi era şi foarte cald în acel spaţiu folosit pe post de sală de concert.

La standul editurii „Sophia” m-am întâlnit cu Ligia Rădulescu, o colegă de facultate, care după cât se pare a lucrat şi duminica. Tot acolo era şi Manuela Golescu, o fostă colegă de la SensoTV, care îşi lansa un CD cu poezie religioasă.

Am făcut câteva fotografii, atât cât se mai poate, pentru că după ce luni, aleşii neamului vor vota modificările la Codul Penal şi Codul Civil, fotografiatul în oraşe va fi pedepsit cu închisoarea.

PS: Manuela Golescu nu m-a lăsat să o fotografiez pentru că era, zice ea, „nemachiată”.😀

  1. Ligia
    luni 22 Iunie, 2009 la 2:15 pm

    Ma simt onorata ca m-ai mentionat si pe mine pe blogul tau. Am lucrat chiar si sambata. A iesit mishto poza. Am pus-o pe desktopul de la serviciu. Tre sa platesc drepturi de autor?🙂

    • dantanasescu
      luni 22 Iunie, 2009 la 2:19 pm

      Dacă nu ai şters watermark-ul meu de pe ea nu trebuie să plăteşti nimic!😀
      Ai observat că ţi-am dat link către blogul tău!

      • Ligia
        luni 22 Iunie, 2009 la 4:05 pm

        N-am sters. Am observat. Tre sa mai scriu si eu ceva in el, ca m-am mai eliberat un pic. Multzam.

  2. diogene73
    miercuri 24 Iunie, 2009 la 11:04 pm

    Am trait sa vad pe unii care si-au cumparat mobila de subragerie cu biblioteca gata garnisita. Intimplator parca, acele carti ce au fost asezate acolo aveau toate paginile netaiate. Si nu m-ar mira deloc ca unii vor fi descoperit uzul acelor rafturi ceva mai tirziu, necvoiti fiind sa se poarte cu sacosele incarcate. Cit despre faptul de-a fi sau nu niste timpiti, cam toate cele citeva care se pot desprinde din studiul sumar al acestei natiuni, ar incica tocmai contrariul… Altfel cum s-ar putea explica ca sintem totusi prima tara din lume, urmata indeaproape doar de Kenya…

  1. Duminică 29 Noiembrie, 2009 la 7:50 pm

Lasă un răspuns

