Prima pagină > Fapt divers, Muzică > Sondaj: Şi-a înscenat Michael Jackson moartea?

Sondaj: Şi-a înscenat Michael Jackson moartea?


Nici nu s-a răcit bine Michael Jackson în sicriu, că au şi apărut teoriile conspiraţiei în legătură cu moartea sa.

Unii spun că ar fi înscenat totul pentru a-şi face publicitate la turneul ce urma să aibă loc în curând. Alţii ajung cu aberaţiile până acolo încât să susţină că se află pe o navă extraterestră împreună cu Hitler, Elvis şi Tupac😆

Presimt că legendele ce s-au creat în jurul morţii lui Elvis, Bruce Lee sau Kennedy vor fi poveşti de adormit copiii pe lângă cea legată de moartea megastarului Michael Jackson.

Vă propun un sondaj pe această temă:

  1. vineri 26 Iunie, 2009 la 4:53 pm

    prefer varianta cu ozn-ul. dar tot imi pare rau dupa el. macar a lasat muzica. eu daca mor inainte sa scot macar un album o sa fie naspa.

  2. miercuri 1 Iulie, 2009 la 7:54 am

    Ai uitat de Marilyn Monroe!😆

  3. joi 2 Iulie, 2009 la 7:54 pm

    michael jackson nu a murit ,s-a intors pe planeta sa

    • dantanasescu
      vineri 3 Iulie, 2009 la 10:06 am

      😆 Bună asta!

  4. oana
    joi 6 August, 2009 la 12:24 pm

    nu stiu ce sa cred…as vrea sa cred ca si-a inscenat moartea dar mi-e greu… adica…de ce ar face asa ceva? si da, bine puteti spune ca nah pentru ca vroia o viata normala, pentru ca s-a saturat ca oamenii sa se comporte urat cu el, ca nu stiu ce etc…dar tot nu mi se pare un motiv destul de bun pentru a-si inscena moartea…nu stiu… eu cred ca a murit… si cand Elvis a murit multa lume spunea ca Elvis traieste…pai unde-i Elvis?aaa e ascuns…da, da…sta ascuns…

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

