Prima pagină > Fapt divers > Am visat că mă lua dracu

Am visat că mă lua dracu


Noaptea trecută nu am dormit aproape deloc. Am fost asaltat de o armată de ţânţari obraznici, a fost foarte cald şi în plus, un căţeluş rătăcit printre blocuri a schenunat o bună bucată de timp, probabil de frică sau de foame.

Pentru că nu puteam să adorm, din când în când, mă mai uitam pe geam şi la un moment dat am observat ceva care m-a lăsat perplex. Poate nu am văzut eu bine, din cauza întunericului, poate eram intoxicat de la atâtea înţepături de ţânţari,😆 dar am văzut căţeluşul care scheuna alergând şi în urma lui a apărut o creatură patrupedă de culoare neagră, dar care avea un cap care părea mai degrabă de pasăre. Era un fel de curcan negru, demonic, patruped al cărui cap şi gât se îmbinau în mod ciudat cu trupul, făcând arătarea să pară un fel de origami uriaş.

Am simţit puţină teamă la un moment dat, având sentimentul că sunt părtaş la un fel de apariţie supranaturală, o întâmplare de genul celor ce apar prin tabloidele britanice.

Am adormit târziu, pe la 4-5 dimineaţa şi am visat mult şi aiurea, dar partea de final a fost un groaznic coşmar demonic. Nu este prima oară când am astfel de experienţe onirice, dar de data asta a fost foarte intens şi foarte lung.

La început părea un vis „normal”, ce-i drept bizar, dar în limitele normale. Asta până ce, tot în vis, am avut impresia că m-am trezit. Eram în pat, vedeam camera cum este în realitate, dar eram tot în vis. Şi atunci a început… Am simţit şi am văzut cum sunt atras cu aşternut cu tot înspre oglinda din cameră. Rămăsesem suspendat în aer şi făceam eforturi să nu fiu absorbit de oglindă, în timp ce cu disperare mă rugam lui Iisus Cristos să mă miluiască.

Ca rezultat al rugăciunilor, forţa care mă atrăgea slăbea din intensitate dar se înteţea de îndată ce încetam să spun rugăciunea: „Doamne Iisuse Cristoase, fiul Lui Dumnezeu miluieşte-mă pe mine păcătosul!”  De la un timp forţa demonică îşi schimbase direcţia şi mă trăgea în sus, lăsându-mă suspendat în aer, cu capul în jos şi picioarele în tavan.

Trebuie să spun că toate astea se întâmplau ca şi cum ar fi aievea: vedeam camera aşa cum este ea în realitate şi simţeam forţa care mă atrăgea de parcă voia să smulgă sufletul din trupul pe care îl posed.

Repetând întruna rugăciunea am reuşit să mă eliberez o clipă din puterea acelei forţe şi m-am dus în faţa oglinzii, unde am rămas împietrit. Faţa mea era schimonosită, transfigurată şi aveam ochii  fosforescenţi, care căpătaseră acum forma demonică ce apare în filmele horror de gen.

Am avut din nou impresia că m-am trezit din vis şi am început să alerg prin casă în speranţa să dau de cineva. Dar nu era nimeni acasă, doar câinele, pe care l-am luat în braţe şi am constatat că nu mai era cafeniu, ci negru şi căpătase şi el acea privire malefică. L-am lăsat jos şi am început să alerg din nou prin casă de nebun, moment în care am dat cu ochii chiar de satana, care culmea, era în pantaloni scurţi şi tricou înflorat şi semăna teribil cu un ţigan care vinde şerveţele parfumate în tramvai.

În acel moment am început să strig ca un disperat, „Mama, mamaaaa!”, încercând să mă smulg din acest teribil coşmar. Lucru care s-a întâmplat, deoarece m-am trezit în pat, sub razele de soare ale dimineţii, iar deasupra mea stătea câinele, cu înfăţişare normală de data asta, venit probabil după ce a auzit strigătele mele disperate.  Deci m-am trezit… sau nu?!!!

PS: Să aibă oare legătură acest coşmar cu filmul ăsta, pe care l-am văzut vineri la serviciu?!

2005_1019_they_live-753594

Categorii:Fapt divers Etichete:, , ,
  1. luni 6 Iulie, 2009 la 2:28 pm

    fain !!!!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

