Prima pagină > Fapt divers > Cutremur în Marea Neagră

Cutremur în Marea Neagră


Un cutremur cu magnitudinea de 5,8 pe scara Richter s-a înregistrat, în urmă cu puţin timp, în zona litoralului, seismul fiind simţit şi în Bucureşti.
Seismul s-a produs în Marea Neagră, la o adâncime de 10 kilometri, după cum informează Gheorghe Mărmureanu directorul Institutului Naţional pentru Fizica Pământului.

Conform declaraţiilor sale a fost un cutremur de suprafaţă şi s-a resimţit în special în zona litoralului.

A fost resimţit şi la Bucureşti şi după cum spune  DeeDee s-a simţit şi la Giurgiu.

Sursa: Mediafax

  1. joi 6 August, 2009 la 12:00 pm

    S-a laudat degeaba Ioan Istrate pe asta nu l-a putut prezice

    • dantanasescu
      joi 6 August, 2009 la 12:02 pm

      Ba cică l-a prezis, aşa se laudă. că a simţit vibraţii puternice! :))

  2. danz3l
    Duminică 9 August, 2009 la 11:58 am

    Da’ si eu l-am prezis numa’ ca am vrut sa va fac o surpriza si nu v-am zis nimic :))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

