Prima pagină > Fapt divers > Pericol de tsunami în Marea Neagră

Pericol de tsunami în Marea Neagră


În Mangalia pot să apară valuri tsunami în urma unor cutremure care se produc în zona seismică Sablea. Aceasta este o falie seismică în mare, care trece undeva la sud de Mangalia. La 31 martie 1901 aici s-a produs un cutremur de 7,2 grade Richter, care a dat naştere unor valuri tsunami de patru metri înălţime.

Sursa: libertatea.ro

tsunami

  1. joi 6 August, 2009 la 11:58 am

    nu-i de gluma cu dezastrele astea naturale

  2. vineri 7 August, 2009 la 10:30 am

    inseamna ca pe mine m-au dezinformat la geografie, ca era o intrebare la bac daca exista pericol de tsunami la noi si cica nu prea, ca avem delta, avem mareele mici si nu e asa mare ca oceanu’…
    daca scrii tu, te cred. daca scrie-n libertatea, ma sterg cu ea.

    • dantanasescu
      vineri 7 August, 2009 la 11:02 am

      Mey, acuma depinde şi ce înţelegi prin tsunami. Dacă valuri de 4 metri înseamnă tsunami, atunci înseamnă ce se poate!

      • vineri 7 August, 2009 la 5:50 pm

        Mey🙂 tu ai dat stirea de buna, fara sa faci misto.

        Nu mi se pare tsunami, la 4 metri. Ar matura, dupa calculele mele, o plaja, dar daca se intampla sa zicem iarna, nu pateste nimeni nimic.

        In oceanele mai mari, un val de 4 metri e numa’ bun pentru surferii juniori.
        http://www.kidzworld.com/article/17371-big-wave-surfing-riding-giants

        PS: in libertatea de azi acuma scrie ca avea 5 metri valu’ respectiv😆 il mai las cateva zile la crescut.

      • dantanasescu
        vineri 7 August, 2009 la 6:39 pm

        În niciun caz nu am dat asta la mişto. Chiar mai am nişte informaţii năucitoare despre ce pericole ascunde Marea Neagră şi cam ce prostii fac ruşii pe acolo.

        Acuma cu valurile, trebuie să păstrăm proporţiile. Nu poţi să compari valurile din Marea Neagră cu alea din oceane.

      • vineri 7 August, 2009 la 7:35 pm

        „Nu poţi să compari valurile din Marea Neagră cu alea din oceane.”

        Pai tocmai asta incerc eu sa iti explic🙂 Nu se pot numi tsunami valurile noastre decat in libertatea si la otv.

        De prostiile care sunt in ea stie toata lumea. Poate sa ia foc in orice clipa. Dar intram in alte alea.

  3. miercuri 14 Iulie, 2010 la 8:36 pm

    eu unu nu cred ca la noi va veni tsunami. ptr noi avem delat si mareele mici cum a spus DeeDee Dar sa stii ca eu oricum te cred (oarecum) dar sa fim seriosi la noi?…tsunami poate in america

  4. DEEA
    vineri 28 Ianuarie, 2011 la 8:51 am

    si eu il cred ,dar nu sunt prea sigura ca s-ar putea produce un tsunami in marea neagra ! in fine ; eu astept . poate se produce un tsunmi .

  5. Alecs.
    sâmbătă 12 Martie, 2011 la 10:07 am

    Stau in Mangalia. :))

  6. GMG
    joi 25 August, 2011 la 12:24 am

    bai fratilor,voi stiti qm se formeaza tzunami-urile?poi mai conteaza aqm k avem delta sau mareele mici,poi dak se ridica falia aia e potop,chiar si cu delta…nu o sa vina valurile mari dar o sa ii inunde iar p saracii oameni din delta,si eu stau in mangalia si imi e km frik,mai ales k s-a descoperit de curand k p fundul marii exista o substanta,nuj c fel d substanta,dar dak ia contact q aerul explodeaza

  7. vineri 18 Noiembrie, 2011 la 11:13 am

    a sarit ba -LAUR in apa

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

