Prima pagină > Caterincă > Povestea căcatului

Povestea căcatului

sâmbătă 8 August, 2009 Lasă un comentariu Go to comments

După Facere, între organele interne s-a iscat o ceartă şi anume : Cine să fie şefu’?

Creierul a spus:
-Eu trebuie să fiu şefu’, pentru că eu coordonez restul organelor.

Ochii au spus:
-Noi trebuie să devenim şefi, pentru că văzul nostru vă călăuzeşte în lume.

Inima a spus:
-Eu trebuie să fiu şefu’ pentru că tuturor, eu vă dau sângele, care înseamnă viaţă.

S-a băgat şi stomacul:
-Oricum eu trebuie să fiu şefu’ că eu vă hrănesc pe toţi.

S-au băgat şi picioarele:
-Noi vă cărăm pe toţi, deci noi trebuie să fim şefi!

Atunci s-a băgat şi căcatul:
-Eu o să devin şef!

Si organele mai că n-au crăpat de râs.

Văzând asta căcatul a zis:
-Râdeţi, numai… O să vedem noi cine va fi şefu’.

Şi timp de cinci zile nu a mai ieşit. Corpul a încremenit de durere… Ochii au devenit opaci… Inima mai că nu s-a rupt… Stomacul se chinuia… Picioarele tremurau…

Si atunci au zis în unanimitate :
-Să fie căcatul şef!!!

Si de atunci…

ORICE CĂCAT POATE SĂ FIE ŞEF!

  1. sâmbătă 8 August, 2009 la 7:20 pm

    Foarte adevarat. Din pacate.

  2. Duminică 9 August, 2009 la 12:37 pm

    deacord cu deedee

  3. Gabriela
    joi 13 August, 2009 la 11:12 am

    Sa-ti fie rusine, magarule!
    Cu asemenea posturi, iti discreditezi blogul.
    Cat de mitocan esti!

    • dantanasescu
      joi 13 August, 2009 la 11:15 am

      Te simţi cumva vizat(ă)?!😆 Ce fac cu blogul meu e problema mea personală şi tu nu ai nicio treabă! Nu te-a invitat nimeni aici!

    • vineri 21 August, 2009 la 3:43 am

      Esti cumva in locul cacatului?:)

      • dantanasescu
        vineri 21 August, 2009 la 11:10 am

        Nu, căcatul e în locul meu!

    • marius
      joi 3 Martie, 2011 la 4:13 am

      alo fata suntem in secolul 21 aici nu e vb de caca maca si organe daten familia mati era vb ca orcei rahat de om poate fi sef daca are pile si plm mai departe. teai prins tu ca povestea a fost ceva mai neortodoxa nu are conteza daca nuti convine dama in judecata ce si tu esti vreo sefa ca si cacatu?

    • marius
      joi 3 Martie, 2011 la 4:15 am

      fata nu era vb de continutu povesti era vb de morala din poveste da tu esti o proasta si a inteles doar partea cu cacatu asa ca nu mai judeca tu omu ce face cu blogul lui proasta draku ce esti.

  4. vineri 21 August, 2009 la 3:42 am

    Nu orice cartof ajunge Star Chips🙂

  5. vineri 21 August, 2009 la 3:10 pm

    @dantanasescu …hahahah nu de tine era vorba ci de Gabriela😀

    • dantanasescu
      vineri 21 August, 2009 la 3:40 pm

      Trebuia să specifici, dar răspunsul meu este valabil în continuare.🙂

  6. vineri 21 August, 2009 la 5:05 pm

    ziCi? :))

  7. Ioan Popa
    miercuri 11 August, 2010 la 10:09 am

    ma declar plenar de acord cu Gabriela

    inveti copiii numai prostii … ti-ai bagat picioarele in organele interne😀

  1. miercuri 14 Iulie, 2010 la 9:52 pm

Lasă un răspuns

