Prima pagină > Fapt divers, Internet, Mass-media > Spermă pe pâine sau spermă în ciorbă?

Spermă pe pâine sau spermă în ciorbă?

Duminică 30 August, 2009 Lasă un comentariu Go to comments

Priviţi cât de educativ este serialul online „Alice” de pe protv.ro!  Ce exemplu minunat pentru tânăra generaţie avidă de cunoaştere! Spermă pe pâine sau spermă în ciorbă? Să te fuţi în cur, sau să nu te fuţi deloc? Asta-i întrebarea!

Poftă bună Alice! Azi găteşte Matei… Poate îl invitaţi şi pe zoso!

Videourile Vodpod nu mai sunt disponibile.
  1. vineri 4 Septembrie, 2009 la 1:07 am

    EPIC FAIL!

  2. vineri 4 Septembrie, 2009 la 3:17 pm

    Nu mi-a placut niciodata tipa. Nici macar nu e naturala.
    Si astfel ignorantii din ziua de azi se cred parte dintr-un fals elitism… fundos, ca sa nu spun altfel.

    • dantanasescu
      sâmbătă 5 Septembrie, 2009 la 12:20 pm

      Mie mi-ar place să o f*t!

      • miercuri 9 Septembrie, 2009 la 11:32 am

        Ai binecuvantarea mea, in toate orificiile. Ei. Tot urata si scarboasa e.

  3. danz3l
    Duminică 6 Septembrie, 2009 la 10:21 am

    Tulai =))

  4. luni 7 Septembrie, 2009 la 2:32 am

    pai cred ca trebuie sa te duci si cu un borcan de ciorba a tine cand vrei s-o f*ti :))

    Asta e din serial?

    • dantanasescu
      luni 7 Septembrie, 2009 la 11:52 am

      Eu mă duc cu ciorba şi ea vine cu pâinea.😆

      Este un episod din serial. Iar serialul când a fost lansat era, din câte am auzit, produs de zoso.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

