Prima pagină > Fapt divers > Pregătiţi-vă pentru cutremurul din 13 septembrie 2009!

Pregătiţi-vă pentru cutremurul din 13 septembrie 2009!

Vineri 11 Septembrie, 2009 Lasă un comentariu Go to comments

După recentele perioade de isterie a cutremurelor ale căror protagonişti principali au fost Ioan Istrate şi primarul capitalei Sorin Oprescu, iată că o nouă predicţie înfiorătoare (aşa cum ar spune proteviştii) se arată la orizont: cutremurul din 13 septembrie anunţat de Aurel Răileanu, sau omul-magnet, un fel de saltimbanc paranormal din categoria celor care îşi fac veacul pe la OTV.

Aurel Răileanu, care a devenit celebru în 2007, după ce le-a demonstrat experţilor londonezi că are capacităţi paranormale, are un verdict tranşant: cutremur in luna septembrie. „La ora 9 dimineaţa, în data de 13 septembrie 2009 un cutremur cu o intensitate foarte mare o să lovească România şi, în special, Bucureştiul.. Acest cutremur are rolul de a purifica lumea şi numai aşa o să se facă trecerea spre a cincea dimensiune mult mai uşor.” Bărbatul, care a mai primit informaţii referitoare la un posibil seism, spune acum că e sigur cu privire la dezastru. Răileanu a mai prezis şi alte cutremure, printre care se regăsesc cel din 21 octombrie 2005, cel din 2 decembrie 2005, cel din 6 martie 2006 şi seismul din 5 iulie 2008.

Via bucuresti-news.ro

Aurel Răileanu, paranormalul prezicător de cutremure

Aurel Răileanu, paranormalul prezicător de cutremure

  1. Sâmbătă 12 Septembrie, 2009 la 2:56 pm

    Hm… dar nu a precizat daca este dupa calendarul gregorian, cel iulian, cel maias sau chinezesc….. Si nici fusul orar nu stim care este cu exactitate.

    Noi sa fim sanatosi, doar ziarele o sa gaseasca in fiecare zi motive sa publice cate ceva.

  2. bodo
    Duminică 13 Septembrie, 2009 la 11:43 am

    Sunt in data de 13 Septembrie 2009 ora 11:40 AM. Nu s-a intamplat niciun cutremur.eu sunt de parere ca daca ne uitam in gura la toti prostii.. mari vedete OTV.. murim de foame. Dupa parerea mea cei mai mari prosti sunt cei care ” ii fac vedete ” pe toate posturle TV , site`urile, si bloguri.Asa k nu le mai dati atata satisfactie… sau nu aveti cum sa va aratati bloguri,site`uri.. ehh..ROMANIAAAA !!!

  3. Duminică 13 Septembrie, 2009 la 5:24 pm

    Azi am dormit pan’ la zece. Si ce bine am dormit!

    • dantanasescu
      Duminică 13 Septembrie, 2009 la 5:28 pm

      Nici eu nu mă aşteptam să fie pe bune!

  4. eliza
    Luni 14 Septembrie, 2009 la 10:10 am

    uite ca am mai trecut si eu pe aici, azi, si citesc ca ieri a fost un cutremur, vai…bine ca am supravietuit 🙂 Norocul meu ca nu am stiut :))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

