Prima pagină > Fapt divers, Foto > Workshop la Muzeul Satului

Workshop la Muzeul Satului


În urmă cu două săptămâni am fost la Muzeul Satului la un workshop de fotografie. Tema s-a numit „Lumini şi umbre”. Fotografii făcute de mine nu voi posta pentru că au ieşit cam naşpa.

Colegii m-au surprins în timp ce ieşeam pe o minunată poartă ţărănească sculptată şi m-au fotografiat, găsindu-mi şi un nou pseudonim: „Le paysan romain”. 😆

dan lee le paysan romain

  1. DeeDee
    Duminică 20 Septembrie, 2009 la 5:50 pm

    Imi place cum zambesti in poza 🙂
    Dar zi-le prietenilor sa mai puna un ‘u’ in roUmain. 😉

  2. dantanasescu
    Duminică 20 Septembrie, 2009 la 8:36 pm

    O să ţi se pară ciudat, dar cel care mi-a făcut poza şi cel care a scris pe ea sunt din Giurgiu. 😀

  3. Marți 22 Septembrie, 2009 la 1:46 pm

    Atunci e clar. We’re meant to be 😛
    Si mai e clar ca n-am fost colega de liceu cu ei, ca am mancat francais sur pain. 😆

    • dantanasescu
      Marți 22 Septembrie, 2009 la 5:25 pm

      Nu aţi fi putut fi colegi pentru că sunt mai mari ca vârstă decât tine. Dar amândoi lucrează la o şcoală. Unul ca instructor de informatică şi celălalt nu ştiu exact, dar spune că pleacă mereeu cu copiii în excursii. 🙂

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

