Prima pagină > Fapt divers > Femeia pe post de decor

Femeia pe post de decor

Sâmbătă 26 Septembrie, 2009 Lasă un comentariu Go to comments

Imagini de la Salonul auto, Frankfurt 2009. Cine spunea că femeilor nu le place să fie tratate ca obiecte???

Sursa foto

  1. daxinte
    Sâmbătă 26 Septembrie, 2009 la 9:51 am

    si inca cum

  2. Sâmbătă 26 Septembrie, 2009 la 11:08 am

    As zice eu ceva dar as fi prea misogin.

  3. Sâmbătă 26 Septembrie, 2009 la 11:08 am

    A, si uite, pentru femei s-a inventat cuvantul misogin, pt barbati nu, doar ele sunt frustrate 😀

    • dantanasescu
      Sâmbătă 26 Septembrie, 2009 la 11:32 am

      Mi se pare mie, sau în ultimul timp a devenit o ruşine să fii misogin? Dacă ai motive nu văd de ce nu ai fi! Echivalentul la femei pentru misoginism se numeşte „misandrie”. 😀

  4. Duminică 27 Septembrie, 2009 la 1:07 am

    Eu spuneam…
    Dar eu vad omul in intregime, de la nastere pana la moarte. Cand vad fata din imagine, vad si femeia care va fi la 65 de ani asa cum vad si fata de acum 10-15 ani.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

