Prima pagină > Fapt divers > Topless în parcul I.O.R.

Topless în parcul I.O.R.

sâmbătă 26 Septembrie, 2009 Lasă un comentariu Go to comments

Mă tot agit de vreo lună să-mi încropesc un portofoliu de fotograf, aşa că am luat parcurile din Bucureşti la rând, în căutare de peisaje. În ultimile săptămâni am fost de vreo două ori prin parcul I.O.R şi ce să vezi? Imediat ce treci pe sub podul ce desparte lacul în două, în zona în care era un vaporaş transformat în restaurant sau loc de rendez-vous, de fiecare dată şi în acelaşi loc, vreo trei piţipoance făceau plajă topless.

Una din ele, super bronzată de ziceai că e negresă, se tot ungea cu cremă, iar altele două, mai albe, îşi arcuiau talia îndreptându-şi bucile spre soarele, prea puternic pentru acest sfârşit de septembrie.

Nu m-am apropiat prea mult să fac fotografii, pentru că riscam să-mi iau înjurături sau ceva sticle în cap.

Puţin mai departe, pe o insulă, câteva babe  stăteau crăcite la soare, tot topless. Una din ele, pe marginea lacului, îşi masa sânii lăbărţaţi într-o poziţie de ziceai că vrea să sară în apă. M-am prăpădit de râs!

Astea nu erau topless, dar s-au nimerit în peisaj!

Astea nu erau topless, dar s-au nimerit în peisaj!

  1. sâmbătă 26 Septembrie, 2009 la 5:24 pm

    Imi faci si mie poze? O chem si pe Dooda, daca te conving cu asta. Bine, nu topless, dar gasim noi pozitii interesante😉

    • dantanasescu
      sâmbătă 26 Septembrie, 2009 la 7:17 pm

      OK. I’ll think about it!

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

