Prima pagină > Fapt divers > Faze care îţi taie cheful de sex

Faze care îţi taie cheful de sex

Duminică 4 Octombrie, 2009 Lasă un comentariu Go to comments

În cazul meu, cea mai penibilă fază, la care mi-a pierit total cheful de sex, a fost când, în toiul unei partide înfocate de amor romantic, ea se opreşte şi spune: „Oare ce-o mai face mămica? Că nu am mai vorbit cu ea de o săptămână!” 😯

Am mai auzit de un caz în care tipul i-o trăgea din greu pe la spate, în timp ce ea butona de zor la jocuri pe telefonul mobil.😆

Mai sunt şi curvele alea care, în timp ce tu-ţi faci treaba cu ele, stau de vorbă la telefon cu alţi clienţi.

La tine, care a fost cea mai penibilă fază care ţi-a tăiat cheful de sex?😕

  1. luni 5 Octombrie, 2009 la 9:27 am

    Ei, da😆 Si ce i-ai fi zis daca te intreba: „Da’de ce nu ai chef, dragule? Nu ma mai iubeeeesti?”😆
    Si, ca sa raspund la intrebare, un mare turn-off e sa fie toata familia lui acasa si usa sa nu aiba cheie. Si de aici, tot felul de scenarii naspa.

    • dantanasescu
      luni 5 Octombrie, 2009 la 11:10 am

      I-aş fi răspuns: „Te iubesc, păsărică, dar nu-mi place sexul în grup!”. Din fericire nu m-a întrebat şi am mimat un orgasm ca să salvez aparenţele.😆

      Deci faza cu toată familia acasă şi cu uşa neîncuiată, nu e „tărnof”, e adrenalină pură!😆

  2. luni 5 Octombrie, 2009 la 1:05 pm

    Eu ma refeream in contextul povestii „cu talc” de acu’ doua zile😉 Dar imi place raspunsul. Acum aflu si eu ca si baietii mimeaza orgasmele😆

    Poate pentru tine o fi andrenalina, da’ au fost cazuri in care chiar s-a intrat fara bataie la usa, sau eram intrebati ceva prin usa si nu intelegea ce zicem si tot intra… And that’s sudden death😆

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

