Prima pagină > Fapt divers > Revanşa felinelor

Revanşa felinelor


Azi dimineaţă am văzut un lucru mai puţin obişnuit. Un câine chihuahua era smotocit şi tăvălit prin praf de trei… pisici. Sărmanul căţel nu scotea niciun sunet, probabil fiind paralizat de frică.  A fost salvat de stăpână, care l-a luat în braţe şi s-a îndepărtat de locul agresiunii, controlându-l de eventuale zgârieturi sau muşcături.

Mai demult, tot la mine pe stradă am văzut un golden retriever care alerga şi scheuna disperat şi am auzit-o pe femeia de serviciu spunând: „L-a muşcat pisica!”😆

Mi se pare mai puţin ciudat faptul că nişte pisici atacă un câine, decât modul în care a fost agresat micuţul, adică în haită. Din câte ştiam eu pisicile sunt animale solitare, care vânează şi se apără singure.

L-a muşcat pisica!

L-a muşcat pisica!

Categorii:Fapt divers Etichete:, , ,
  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

