Prima pagină > Fapt divers, Internet > Găina bătrână face zeama bună!

Găina bătrână face zeama bună!


Mai demult am pus şi eu nişte poze, la mişto, pe DoULike.com. Dacă nu ştiţi ce e aia, aflaţi că e un site unde încarci nişte imagini cu tine şi cei care le văd trebuie să dea click pe Yes, dacă te plac sau pe No dacă arăţi naşpa.

Partea nasoală este că nu ai cum să agăţi vreo gagică de acolo, pentru că poţi să comunici cu ea numai dacă îţi faci cont plătit.😦

De când am cont primesc regulat newsletter-e de la ei, în care anunţă noi membri sau îmi notifică cine m-a votat. În general primeam o grămadă de fotografii cu piţipoance, majoritatea puştoaice, care mai de care mai fiţoase, sau cocălărei cu ochelari bengoşi şi părul dat cu gel.

Iată că azi lucrurile s-au schimbat puţin. Am primit un mesaj în care majoritatea damelor erau situate în intervalul de vârstă 39 – 55 de ani. Am zis să mă uit totuşi, ca să nu fiu acuzat de conştiinţa mea morală, că le discriminez.

Şi…. surpriză! Unele din ele erau chiar bune de „dat cu mobra-n gâşte”, ca să nu zic chiar bunăciuni.😆

  1. wessaress
    vineri 9 Octombrie, 2009 la 2:03 pm

    e lucrata in photoshop….:)):)):))

    • dantanasescu
      vineri 9 Octombrie, 2009 la 2:06 pm

      Da, poate futoshop!😆

  2. daxinte
    vineri 9 Octombrie, 2009 la 2:04 pm

    🙂

  3. vineri 9 Octombrie, 2009 la 11:57 pm

    :))

  4. Narcisa
    joi 22 Octombrie, 2009 la 6:46 pm

    bai, la 54 de ani mai simte nevoia sa stea cu un crac in sus, asa cum stau pitzipoancele de rand? ooff, ce viata trebuie sa fi avut femeia asta..

    • dantanasescu
      joi 22 Octombrie, 2009 la 7:08 pm

      A vrut şi ea să arate sexy!😉

  5. Ioan Popa
    miercuri 11 August, 2010 la 10:03 am

    44 de ani, trezita dintr-o betie crunta si :O contabila mea sefa :O

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

