Prima pagină > Eveniment, Fapt divers, Foto > Renault Roadshow 2009 ziua I

Renault Roadshow 2009 ziua I

sâmbătă 10 Octombrie, 2009 Lasă un comentariu Go to comments

Acţiunea s-a desfăşurat în Piaţa Constituţiei din Bucureşti. Iniţial aveam intenţia să mă învârt puţin pe acolo, ca să fac nişte fotografii, dar m-am pricopsit şi cu o legitimaţie de presă, care mi-a oferit accesul la tribuna oficială, a VIP-urilor.

M-am întâlnit cu nişte colegi de la o televiziune online, care au fost drăguţi şi m-au primit în echipa lor. Aşa că am avut o poziţie destul de bună din care am putut admira formidabilul spectacol automobilistic al piloţilor de la Renault.

De obicei poţi vedea aşa ceva prin filme, în scenele cu urmăriri şi accidente de maşină. Când vezi aceste lucruri live însă, ai o senzaţie care nu poate fi descrisă prea bine în cuvinte. Simţi un fior şi un sentiment aproape religios când vezi un simplu om că stăpâneşte o maşinărie care dezvoltă o putere absolut incredibilă. La aceasta mai contribuie şi sunetul deosebit de puternic şi diferit de cel al maşinilor obişnuite, pe care le vedem în trafic.

Se poate spune despre oamenii care conduc aceste maşini că sunt adevăraţi maeştri ai volanului. Am rămas uimit văzând cum într-un număr executat de o echipă de cascadori profesionişti, două maşini rulează cu viteză păstrând între ele distanţa de exact o lungime de maşină, iar o a treia se încadrează din mers între acestea două cu o precizie uimitoare.

Prezentatorul spectacolului, George Vintilă, spunea referitor la acesată echipă de aşi ai volanului că „ştiu să danseze cu maşinile, mai bine decât o fac mulţi dintre noi (cu picioarele)”.

Au fost două grupuri de astfel de acrobaţi pe patru roţi. Unul se numeşte „Men In Black”, iar al doilea nu am reuşit să-i reţin numele exact.

Senzaţia serii a fost fără îndoială pilotul de origine britanică Terry Grant. Acesta pilota o serie de maşinuţe pictate în cele mai bizare moduri: ba cu dungi de tigru, ba cu pete de leopard şi ochi de pisică, sau cu dungi de zebră. Pasiunea sa este să facă drift-uri (derapaje controlate), iar la un moment dat să părăsească maşina, care continuă să se învârtă în cerc de una singură în timp ce el salută publicul şi face fotografii. Apoi tot din mers se urcă în maşină sau… pe maşină şi continuă acrobaţiile, ca într-o joacă de copil.

Nu am stat până la sfârşit pentru că nu am mai rezistat frigului care se lăsase şi nici nu mă simţeam prea bine dealtfel. Aşa că nu am apucat să văd marea reprezentaţie a celor doi piloţi oficiali de formula 1 de la Renault, Romain Grosjean şi Lucas di Grassi, dar l-am putut admira ceva mai devreme pe Julien Piguet strunind minunăţia aia galben-portocalie, pe care o puteţi vedea şi în fotografii.

  1. wessaress
    luni 12 Octombrie, 2009 la 3:13 pm

    frumoase fetele, dane🙂

    • dantanasescu
      luni 12 Octombrie, 2009 la 3:19 pm

      Stai că nu le-ai văzut pe toate şi n-ai văzut cum se mişcă!🙂

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

