Prima pagină > Fapt divers, Părerea mea > Presimt că va fi cutremur

Presimt că va fi cutremur


De câteva zile tot am sentimentul că se va întâmpla ceva. Din când în când, simt în tot corpul vibraţii, sau să obiectele din jurul meu vibrează şi în minte îmi apare brusc ideea iminenţei unui cutremur.

Nu am dat prea mare importanţă acestui lucru, deşi s-a mai întâmplat să am astfel de „premoniţii” în care am simţit sau am visat că este un cutremur şi a doua zi am auzit că acesta s-a produs în Indonezia, Iran, sau pe unde au mai fost catastrofe majore. S-a întâmplat să „simt” şi câte un cutremuraş mai mic de pe la noi din Vrancea.

Ce mă pune pe gânduri este faptul că în această dimineaţă am constatat că la mine pe blog au ajuns mai multe persoane care căutau pe Google termeni ca „cutremur în Vrancea”, „cutremur 2009” sau „Ioan Istrate”. Am căutat pe Google să văd dacă s-a produs vreun eveniment de acest gen pe undeva, dar… nimic.

Să fi presimţit şi alţi oameni că va fi cutremur? Sau ruşii experimentează vreo armă psihotronică pe noi şi ne implantează în minte gânduri panicarde!?

  1. Joi 29 Octombrie, 2009 la 9:11 pm

    Noi traim un cutremur de o vreme. A inceput odata in istorie, nu se stie sigur cand. Astazi se vorbeste mult de un vulcan numit Basescul sau varful cel mai mare al tolerantei…

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

