Prima pagină > Politică > Trecutul pătat al lui Klaus Johannis

Trecutul pătat al lui Klaus Johannis


Am găsit pe blogul lui Eufrosin un material video stupefiant despre Klaus Johannis, primarul Sibiului, susţinut de opoziţie pentru funcţia de prim-ministru al României.

Este vorba despre un reportaj anchetă realizat de Antena 1 Sibiu în anul 2000.  Klaus Johannis, inspector şcolar pe atunci, este suspectat că în 1990 a intermediat adopţia a trei copii rămaşi orfani, de către o familie din Canada, în scopul prelevării de organe.

Nu ştiu dacă ancheta s-a finalizat şi nu ştiu care este rezultatul acesteia, dar chiar şi aşa, orice umbră aruncată asupra cinstei şi integrităţii unui politician ar trebui să dea de gândit celor care l-au propus pentru o funcţie în fruntea statului. Sau tocmai de aceea a fost propus???

  1. joi 29 Octombrie, 2009 la 11:26 pm

    Ce nenorociti sunt toti, unu singur nu merita sa fie presedinte sau sa conduca orice. De asta vorbea si Vadim zilele trecute la Sinteza zilei, zicea ca de cand e primar are vreo sase case, masini… si prin Sibiu a pus niste flori si a angajat niste maturatori.

  2. snake
    vineri 30 Octombrie, 2009 la 5:15 am

    daca a ajuns primar eu zic ca a ramas doar scandalul, filmarea asta si restul s-a musamalizat! bravo ca ai scos la iveala o marturie veche care darama un mit creat artificial! povestea e cumplita! copiii aia au murit! chiar nu plateste nimeni pentru nimic in tara asta? ma refer la cei care ajung in functii! uite cine le ocupa si cum sunt mentinuti! numai cei santajabili sunt cautati pentru ca ei pot fi manipulati si pot executa orice fel de oridine!

    • dantanasescu
      vineri 30 Octombrie, 2009 la 11:30 am

      E, meritul nu e chiar al meu! Este interesant că ancheta este făcută de un post de televiziune al cărei patron îl susţine astăzi pe Klaus Johannis.

  3. Ligia
    Duminică 1 Noiembrie, 2009 la 8:07 am

    Interesant. O sa pun si eu pe blogul meu chestia asta. Era prea frumos sa nu aiba nici o pata.

  4. joi 5 Noiembrie, 2009 la 4:47 pm

    astazi il sustine dar prin 2000 psd-pc-ul incerca sa rupa tot ce poate la sibiu. Interesant e ca o parte cred reportajul despre Iohanis dar nu si pe cele despre Basescu in timp ce ceilalti …

  1. vineri 30 Octombrie, 2009 la 5:25 am
  2. vineri 27 Noiembrie, 2009 la 3:46 pm

Lasă un răspuns

