Prima pagină > Fapt divers > Am votat

Am votat

Duminică 22 Noiembrie, 2009 Lasă un comentariu Go to comments

Am fost la vot, dar nu datorită avântului meu democratic, nici pentru marile speranţe pe care mi le pun în viitorul luminos al patriei. Am fost pentru că mă plictiseam şi am vrut să mă distrez puţin. În loc să merg la Mall sau să fac fotografii în Herăstrău am fost să votez.

Când am ajuns acolo o puştoaică grăsană cu sânii mari şi decolteu stil Elena Udrea mi-a spus să aştept afară pentru că nu mai sunt ştampile. Apoi, bineînţeles, a uitat să mă cheme.

După ce am votat şi am pus în cele 3 urne buletinul negru, buletinul albastru şi buletinul pentru prezidenţiale , la ieşire, mă aştepta o domnişoară care mi-a pus trei întrebări: cu cine am votat, care este ultima şcoală absolvită şi în ce an m-am născut. Aş fi avut şi eu 3 întrebări pentru ea: cum o cheamă, câţi ani are şi care este numărul ei de telefon. Dar mă grăbeam, aşa că le-am amânat pentru turul doi de scrutin.

În drum spre casă am remarcat că din toate direcţiile venea un miros pătrunzător de fripturi şi mici la grătar, semn că ne aflăm într-o mare şi profundă criză.

  1. luni 23 Noiembrie, 2009 la 10:17 pm

    Mare greseala ai facut. Nu ca ai fost la vot ci ca nu i-ai pus intrebarile domnisoarei. Cine stie…

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

