Prima pagină > Eveniment, Foto > Târgul de carte Gaudeamus 2009

Târgul de carte Gaudeamus 2009

Duminică 29 Noiembrie, 2009 Lasă un comentariu Go to comments

Deşi voiam să merg practic în fiecare zi, pe toată durata târgului de carte „Gaudeamus” ediţia 2009, am reuşit abia astăzi să dau o tură pe acolo. M-a împiedicat , se pare, o criză de lene şi agorafobie care m-a ţinut în casă cam toată săptămâna.

Mare lucru nu cred că am pierdut. Nu am cumpărat nicio carte, pentru că fie nu am găsit ce doream, fie nu mi-au convenit reducerile pe care le făceau expozanţii. De exemplu la editura „Polirom” ochisem câteva cărţi care m-ar fi ajutat la facultate, în sesiunea care se apropie, dar când am văzut preţurile mi-a cam trecut. Mai bine mă duc la „Depozitul de carte”, că tot aia e.

Spre deosebire de Bookfest-ul de anul acesta, la Gaudeamus mi s-a părut că sunt mai multe evenimente, lansări, concursuri, sau vip-uri prezente. Ăsta a fost singurul punct forte al evenimentului.

I-am văzut pe acolo pe Gabriel Liiceanu prezentând cărţile Hertei Müller, apărute la noi, cu ocazia pemiului Nobel primit de către scriitoare. Răzvan Lucescu împărţea Dacii Sandero şi alte premii la tombolă. Mai mişuna pe acolo şi Silviu Prigoană la braţ cu Adriana Bahmuţeanu.

O chestie inedită a fost standul editurii „Masoneriei române”, unde am putut admira diverse accesorii specifice şi o uniformă care se poartă la ceremoniile acestei societăţi, pe lângă publicaţiile scoase de editură.

Per ansamblu acest târg nu mi s-a părut cine ştie ce, majoritatea lucrărilor găsindu-se şi în librării, iar reducerile nu m-au dat deloc pe spate. Deşi era spre încheiere nu am stat până la sfârşit, deoarece în spaţiul desfăşurării era foarte cald şi nu am mai rezistat.

  1. Duminică 29 Noiembrie, 2009 la 9:35 pm

    Mai mişto poza din profil că nu mi se văd cearcănele. M-a ajuns oboseala. Era a 4-a zi târg deja. Bine că s-a terminat. Deşi este foarte obositor este o experienţă care merită trăită.

    • dantanasescu
      Duminică 29 Noiembrie, 2009 la 9:37 pm

      Cearcănele se pot rezolva în Photoshop. :))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

