Prima pagină > Caterincă, Politică > Băsescu, nu te teme, află ziua morţii tale!

Băsescu, nu te teme, află ziua morţii tale!

Miercuri 2 Decembrie, 2009 Lasă un comentariu Go to comments

Nu te teme,completează testul şi află data estimativă a morţii tale! Să fie oare 6 decembrie 2009??? 😆

ziua mortii basescu

Update:

Un fan Băsescu care mă înjură la comentarii

Notă: Pentru toţi cei care m-au înjurat sau m-au ameninţat după publicarea acestei postări.

Fraţilor, ce vedeţi aici nu are nicio legătură cu politica, nici cu opţiunile mele electorale! Este o chestie amuzantă, pe care am găsit-o pe Internet.

Pe un site de ştiri era un articol despre Traian Băsescu, iar la anunţurile publicitare adăugate de Google, era chestia asta cu „calculează-ţi data morţii”. Mi s-a părut amuzant, am făcut un screenshot şi am postat imaginea.

Chiar trebuie să vă explic ca la copiii de grădiniţă???

  1. mihai
    Sâmbătă 5 Decembrie, 2009 la 5:13 pm

    CE TAMPIT COMUNIST MAI ESTI !!!! BHAAAA DACA IESE GEOANA NE INTOARCEM LA EPOCA ILIESCU SI NASTASE BHAAA FRAIERE DE CACAT CE IESTI CALCULATORIST IMPUTIT SI INFECT ! !!!!!

    • dantanasescu
      Sâmbătă 5 Decembrie, 2009 la 5:26 pm

      După exprimare şi vocabular pari a fi din gaşca lui Băsescu. Dacă erai puţin mai atent şi judecai puţin vedeai că acest post este o glumă şi conţine un screenshot de pe un ziar online. Aşa poate că ai fi râs şi tu şi nu m-ai mai fi insultat ca un idiot!

      • mihai
        Sâmbătă 5 Decembrie, 2009 la 9:59 pm

        comunist imputit daca te prind pe strada te calc in picioare si iti fac ochelarii aia lentile de contact pe viata

  2. Sâmbătă 5 Decembrie, 2009 la 7:45 pm

    Nu mor caii cand vor cainii.

  3. Danz3l
    Duminică 6 Decembrie, 2009 la 12:15 am

    @Dan: gasca lu Base nu e prosi !!! :)) Eu o sa-l votez 😛
    @Mihai: mori ba! =))

    • dantanasescu
      Duminică 6 Decembrie, 2009 la 1:22 pm

      @Danz3l Îţi respect opţiunea şi opinia. 🙂

  4. rose
    Vineri 11 Decembrie, 2009 la 4:40 pm

    Daca voi care l-ati votat pe Base nu v-ati saturat de el, noi ceilalti ce vina avem sa-l mai suportam 5 ani ?????? Asa-mi trebuie daca l-am votat acum cinci ani!

    • dantanasescu
      Vineri 11 Decembrie, 2009 la 7:24 pm

      Eu nu l-am votat pe „Băse” nici acum 5 ani şi nici acum. Aşa că…

  5. Vineri 23 Aprilie, 2010 la 11:41 pm

    Mi-am facut si eu testul si o prietena de-a mea, eu voi muri la 78 de ani si prietena mea la 65, i-am spus ca tigarile o vor baga in mormant dar nu m-a crezut, eu am facut testul pe siteul http://www.candmori.info mai este si alt site unde as putea sa fac testul?

    • dantanasescu
      Duminică 25 Aprilie, 2010 la 3:55 pm

      Nu ştiu.

  6. bazinga
    Miercuri 27 Iulie, 2011 la 3:32 pm

    uite din cauza asta nu avem noi prea mari asteptari de la Romania,indiferent de multitudinea de proiecte pe care strainatatea ni le baga pe gat sa ajungem si noi in rand cu oamenii populatia romaniei ramane la fel ca si pe timpul comunismului adica proasta sau cel putin o parte care inca umbla cu organu in gura…scuzati-mi expresia,nu suntem in stare sa vorbim frumos sau sa intelegem o gluma si mai vrem sa iesim din (criza inchipuita).

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

