Prima pagină > Fapt divers, Politică, Părerea mea > Am votat şi în turul 2

Am votat şi în turul 2

Duminică 6 Decembrie, 2009 Lasă un comentariu Go to comments

Tocmai m-am întors de la secţia de votare. Afară e întuneric şi plouă mărunt. Am votat. Nu spun cu cine, spun doar că am votat împotriva cuiva.

De fapt nu îmi place polititica. mai precis lupta politică. Sunt convins că prin alegeri se face doar rotaţia cadrelor, ca pe vremea lui Ceauşescu. Cu toate astea, în ultimile două săptămâni am scris aproape numai despre subiecte politice. Acest lucru s-a datorat faptului că am fost asaltat din toate părţile de indivizi isterici şi plini de fanatism care aproape că îmi ordonau să votez fie pe chiorul X sau prostanacul Y. Aşa că am considerat că trebuie să-mi spun şi eu părerea în legătură cu „opţiunile mele politice”.

La secţia de votare era destul de linişte. Voluntarii, sau cum se numesc ăia care îţi dau ştampila şi te pun să semnezi, făcuseră o bisericuţă şi discutau şi râdeau de zor. O tipă frunzărea o revistă, iar de la un radiocasetofon sau combină audio, răsuna muzica.

Am aşteptat puţin mai mult, pentru că înaintea mea era o individă cu ceva probleme. Avea viză de flotant, dar nu era trecută în liste. Omul cu listele i-a spus că trebuie să meargă la Gara de Est, dar tipa o ţinea una şi bună că ea vrea să voteze aici, că e obosită după 12 ore muncă. (??) La ieşire, spre surprinderea mea, nu mai era nicio puştoaică cu exit-poll-ul.

Bine că s-a terminat!

  1. Niciun comentariu până acum.
  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

