Prima pagină > Internet, Revoltător > Ce păţeşti dacă vrei cont pe 3x.ro

Ce păţeşti dacă vrei cont pe 3x.ro

marți 15 Decembrie, 2009 Lasă un comentariu Go to comments

Pentru  a avea mai multă libertate de mişcare cu blogul, m-am gândit să-mi fac un cont pe 3x.ro şi să instalez acolo wordpress-ul şi implicit blogul, în ideea că în viitor îmi voi cumpăra un domeniu pe punct ro.

Băieţii de acolo au pe prima pagină afişat „Free hosting”, plus cam ce scrie în lista de mai jos:

  • Găzduire Web – 500MB spaţiu
  • Transfer nelimitat
  • Acces FTP
  • Găzduire pe server ultra rapid
  • Găzduire script-uri: PHP
  • Găzduire baze de date: MySQL
  • Promovare gratuită
  • Posibilitate găzduire domeniu .ro
  • Sistem automat 100%

Ok, am zis! Până aici totul e în regulă. Am deschis formularul pentru cont nou, am introdus datele personale, descrierea site-ului etc. Când să merg mai departe să-mi activez contul, îmi apare un mesaj care îmi spune că datorită unor încercări de fraude repetate sau ceva de genul ăsta, trebuie să-mi fac un upgrade de cont. Şi un singur buton pe care scria „De Acord”.

Am dat click, obligat, pe acest buton şi pe pagina următoare îmi spune că trebuie să trimit un SMS la un număr cu 4 cifre pentru a primi parola necesară intrării în cont. Preţul unui SMS… 10 euro.

Deci am rămas trăznit! Am ales un site de hosting gratuit, tocmai pentru că acum nu am bani să plătesc hosting şi nici să îmi cumpăr domeniu propriu.

Băieţii mai spuneau acolo că după trimiterea SMS-ului şi activarea contului am găzduire timp de 12 luni fără banner, după care voi avea în continuare găzduire gratuită, dar cu banner.

Oare nu era mai cinstit şi mai normal să mi se spună toate aceste lucruri de la început? Înainte să iau hotărârea să îmi fac cont?! Că poate cine ştie, trebuie să mai dau nu-ştiu-câţi euro pentru un cont FTP şi alţii pentru un cont MySQL, sau mai ştiu eu ce!? Că doar e gratuit, nu?!

Aşa că am spus „pas” şi o să mă uit pe la ceva site-uri americăneşti că pe acolo nu am văzut încă porcării d-astea.

  1. marți 29 Decembrie, 2009 la 10:40 pm

    🙂 stiu senzatia

    Uite eu fac siteuri gratis (VreauSiteGratis.com) si ofer si hosting, insa cer bani pe hosting, cred ca cel mai ieftin din Romania.

    Am oferta ca ALTEX, daca gasesti mai ieftin iti dau eu cu mai putin🙂

    Sfaturile mele pentru tine ar fi:

    1. Ia un domeniu .info (e doar 1EURO – 4 RON/primul an, renunti si tu la o bere)
    2. Fie continui pe wordpress pentru ca am impresia ca poti sa iti adaugi domeniu, fie strangi bani de hosting. Din experienta proprie HOSTING MOCA SUCKS BIGTIME.
    3. Incearca sa monetizezi cumva din blog, fie adauga Adsense, sau un buton de paypal cu Donation pe care sa scrie „Ia-mi o bere”🙂

    Sper ca ti-am fost de folos.

    Un 2010 bun ca acusi vine.

    • dantanasescu
      miercuri 30 Decembrie, 2009 la 3:27 pm

      Mulţumesc pentru sfaturi! Totuşi cred că voi cumpăra un domeniu .ro, pe care să îl am pe viaţă, nu d-astea care trebuiesc plătitte în fiecare an.

  1. vineri 21 Decembrie, 2012 la 8:17 am

Lasă un răspuns

