Prima pagină > Caterincă > Aţi găsit pizda!

Aţi găsit pizda!

miercuri 30 Decembrie, 2009 Lasă un comentariu Go to comments

În ultimile zile am obsevat că tot mai mulţi internauţi ajung la mine pe blog căutând pe Google după cuvântul-cheie „pizda”. De ce, nu ştiu, pentru că am folosit acest cuvânt, în mod explicit, doar în vreo două postări.

Aşa că am dat de curiozitate şi eu o căutare şi uite ce am găsit!😆

Uraaa, aţi găsit pizda!

Pagina o găsiţi aici

Categorii:Caterincă Etichete:, , ,
  1. vineri 26 Februarie, 2010 la 7:49 pm

    Si eu am gasit articolu cu pizda…deci pizda e magica intradevari, aduce useri noi :)))

  2. vineri 26 Februarie, 2010 la 7:50 pm

    Uuuuuu :)) fa un articol xxx, vezi atunci user, descrie ceva actiune :))

  3. vineri 16 Martie, 2012 la 12:21 pm

    DA,DAR CE FEL DE USERI GASESTI DUPA CHEIA ASTA?

  4. raul
    marți 27 Martie, 2012 la 10:45 pm

    culmea, eu am cautat „ati gasit” si primul lucru care a aparut a fost „ati gasit pizda” :))

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

