Prima pagină > Mass-media, Politică > Discursul de Anul Nou al preşedintelui Traian Băsescu

Discursul de Anul Nou al preşedintelui Traian Băsescu


Aflat la Sinaia, Traian Băsescu a ţinut să felicite în mod special românii din afara graniţelor ţării,  cetăţenii de etnie rromă, maghiară, turcă, tătară etc.

Citeşte mai departe şi vezi video aici

  1. Vineri 1 Ianuarie, 2010 la 6:34 pm

    Domnule viitor jurnalist si formator de opinie dezinformezi. De unde „in mod special”? Asta e pusa de tine din burta. Citez din realitatea.net:

    „La mulţi ani, România, la mulţi ani, români! La mulţi ani, ţară dragă! La mulţi ani, etnici romi, maghiari, ucraineni, tătari, turci, sârbi şi orice altă naţionalitate sub cetăţenie română! La mulţi ani, armatei române, fie ea acasă sau în teatrele de operaţii din Afganistan sau din Balcanii de Vest! 2009 a fost un an dificil, un an în care peste România a trecut criza globală, care ne-a afectat, dar nu ne-a îngenunchiat. 2010 va fi un an în care vom scăpa de criză, va fi un an în care optimismul va fi cel care ne va ajuta să depăşim momentul pe care l-am trăit în anul 2009. Românii trebuie să fie solidari cu ţara lor!”

    Si chiar daca ar fi fost asa, unde ar fi fost buba? Intr-o discutie mai veche pe care am avut-o, te gandeai si tineai chiar la fericirea si bunastarea cetatenilor romani. Si ei sunt tot cetateni romani, numai ca au alta etnie.

    Si in alta ordine de idei LA MULTI ANI! Si bafta la facultate, ca anul asta avem si licenta.

    • dantanasescu
      Vineri 1 Ianuarie, 2010 la 6:52 pm

      Dacă nu o făcea în mod special, ar fi putut să spună doar „La mulţi ani tuturor românilor”, dar nominalizând, el a vrut să atingă la corazon anumite categorii sociale cu mare greutate la vot. În rest nu am comentat nimic, doar am reprodus din memorie ceea ce Traian Băsescu a spus cu gura lui. Interpretările le-ai făcut singură.

      Ţin la fericirea şi bunăstarea cetăţenilor români, dar ceea ce spune Băsescu nu e decât demagogie, manipulare şi calcul politic. Şi tu, ca viitor jurnalist, ar trebui să laşi la o parte simpatiile personale şi să analizezi lucrurile la rece, fără subiectivitate şi implicare emoţională.

  2. Vineri 1 Ianuarie, 2010 la 7:03 pm

    Interpretarile tu le-ai facut si chiar ai adaugat de la tine. Eu nu am facut nimic. Doar am constatat si am comentat. Votul s-a dat deja. De ce ar fi vrut sa-i mai atinga la corazon, cum zici tu?

    Cat despre simpatii personale, nici tu nu esti chiar impartial.

    • dantanasescu
      Vineri 1 Ianuarie, 2010 la 7:13 pm

      Mai adaug un singur lucru şi am terminat. Asta ca să nu începem să ne învârtim în jurul cozii. Băsescu a vrut să îi atingă pe respectivii la corazon pentru ca să poată să-l ierte mai târziu pentru că i-a minţit înainte de alegeri. A se vedea şi circul de prost gust pe care a început să-l facă la OTV.

  3. Sâmbătă 2 Ianuarie, 2010 la 10:00 am

    Aha. Scenariul ar arata ceva de genul: V-am mintit, dar iertati-ma, ca v-am amintit in urarea mea de la multi ani dupa ce m-ati votat. Neconcludent.

  1. No trackbacks yet.

Lasă un răspuns

